onsdag 11 december 2013

Shopping

Före vi åkte iväg till Åland fick jag ett paket på posten med lite H&M-kläder. I det paket fanns bland annat dessa två tröjor. Förutom dessa två fanns det två t-skjortor, en topp, en pyjamas och en stickad tröja.

På båten hem köpte jag och lillasyster två nagellack, som passar väldigt bra nu när det börjar närma sig jul (om någon är intresserad av vad färgerna heter är den röda "forever yummy" och den gråa "power clutch"). Dessutom köpte jag en julklapp, så nu har jag en person klar på listan. Bara några till då så det blir nog att fara ett varv till stan snart för att söka resten av julklapparna. Snart skall jag nog börja dekorera mitt rum lite också för jag har ju bara Nykaabistjärnan hittills som räknas som julpynt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar