lördag 14 december 2013

Lucka 14 - Berätta om ett fotografi någon tagit av dig

Bara för att det inte finns så många bilder på mig själv och jag inte orkar söka efter en bild längre, så fick det bli en bild från julafton 2009. Det borde vara min storasyster som har tagit den eller iallafall med hennes systemkamera. Då hade jag pannlugg och det var nog sista gången jag hade det, men på den här bilden ser det nästan okej ut (bara det att den var lite för lång). Bilden är tagen när vi håller på att spela Monopol - Här & nu, som fanns i ett paket vi fick öppna lite tidigare än alla andra julklappar (för mamma fick jobba på kvällen).
Detta var nog det sista för idag, då jag knappt kan tänka mera ikväll. Bakade pepparkakor flera timmar idag, så jag börjar bli sådär lagom slö. Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar