lördag 28 december 2013

Att handla på mellandagsrea

Jag kan ju säga att det endast var en sak som jag fyndade igår i Kokkola. Det var minneskortet, som var några euron billigare. En tröja köpte jag från h&m  för 19.95€ och den är jag super nöjd med. Jag har redan använt den två gånger och då köpte jag den igår. Den har den perfekta mörkblåa färgen och 3/4 dels ärmar. En likadan med full långa ärmar skulle passa fint. Det sista jag köpte var ett till telefonfodral vid kodin terra.
Det blev en gaska så sen uppdatering idag också, jag hade tänkt uppdatera tidigare idag men jag hann aldrig skriva klart det före vi åkte till mommo och moffas. Kusinerna från södra Finland hade kommit dit så vi skulle träffa dem då. Jag fick en julklapp av min moster som jag skall försöka visa imorgon. Nu funderar jag på att börja sticka på ett par nya pippivantar och titta på sällskapsresan med mamma och pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar