lördag 7 december 2013

Lucka 7 - Berätta om ett av dina favoritfotografier

De var svårt att bara välja en bild, så ni får se fem istället. Alla bilder är tagna med min systemkamera mellan 2011 och 2013. 
 Första bilden tog jag en sommarmorgon vid villan. Det var en väldigt varm morgon och det var varmt inne i villan så att jag inte kunde sova. Så jag steg upp klockan fem och gick ut och tog bilder på det spegelblanka vattnet. Mamma hängde också på och medans vi var ute vädrade vi villan, så när vi gick in igen var det bara att krypa ner i sängen och sova några timmar till.
 Den här bilden tycker jag väldigt mycket om (har den som skrivbords bakgrund). Den visar den underbara kärleken ett barn kan ge. Lilla nallen som blir upplockad av de underbaraste små, söta händerna.
 Den tredje bilden tog jag under första året jag hade systemkameran. På den här bilden tycker jag om färgerna, fjärilen och blomman. Bilden tog jag i södra Finland under ett besök hos kusinerna.
 Den här bilden tog jag vid villan i oktober 2011. Vi är inte så ofta till villan i oktober, men när vi hade varit på en begravning passade vi på att fara dit. Jag fick springa runt med kusinerna som jag gillar och ha det trevligt.
Sista bilden jag tänker visa er är en bild som jag tog i somras samtidigt som jag fotade Emilias studentbilder. Den blev så mysig och så visar den vad jag har uppnått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar