fredag 27 december 2013

Fredag igen

Vi börjar med en bild på vantarna jag stickade åt storasyster till julklapp. Det tog lite längre att sticka dem än t.ex ett par pippivantar, då det var så pass mycket mönster att det var svårt att sticka samtidigt som man tittade på tv. Iallafall fick jag färdigt dom några dagar före julafton och storasyster blev nöjd.
Ja, det har alltså gått en vecka sedan det var fredag senast, men det känns inte så länge sen. De är som man säger, tiden går fortare då man har roligt. Hittills idag har jag inte gjort så mycket förutom att fixa lite med datorn. Det tog kanske lite mer än en timme från det att jag startade den tills det att jag började vara på den. Jag gjorde några uppdateringar som jag inte gjort tidigare och så, men nu borde den vara i skick. Blir eventuellt en Kokkola resa efter en stund, vilket kan vara bra för att mjuka upp muskler från gårdagens innebandy spel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar