lördag 14 december 2013

Fredag

Det blev dålig uppdatering idag (eller igår för det hinner nog ändra till lördag före jag har skrivit klart). Jag har hållit på med något från kl. 9 tills nu. Först började jag med att hjälpa mamma att baka och slicka ur skålarna förstås. Vi fick gjort ganska mycket ändå på några timmar, fyra limpor, en dadelkaka, en hallonkaka och två satser pepparkaksdeg. Så imorgon blir det stora pepparkaksbaket här hemma.
Sen åkte jag och lillasyster iväg till stan för att söka efter lite julklappar. Jag fick nog köpt lite grann, men det behövs nog en eller två till. När vi var klara var det att gasa iväg hemåt, slänga i sig lite mat, byta kläder och gasa iväg till stan igen. Där var jag och hade det trevligt med folk på ungdomssamling.
Nu är man sådär lagom trött, så ni får vänta på lucka 13 tills imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar