onsdag 11 december 2013

Lucka 11 - Berätta om dina framtidsdrömmar

Jag är en sån person som kan sitta flera timmar och fantisera om framtiden, allt från bröllop, hus och barn. Jag vill gifta mig en vacker dag med en snäll och trevlig man som älskar mig för den personen jag är på insidan. Vi skall bo i ett fint hus, som vi antagligen har planerat och inrett själva. Efter en liten tid skall det väl komma några barn. Jag vill ha 3-5 barn, för då ryms man ännu in i en 7-personers bil och skulle det mot förmodan komma fler barn än fem hoppas jag att alla ryms in i en 9-personers bil (för att behöva fara med två bilar när man skall iväg allihopa vill jag helst inte börja med). Det enda jag inte vet riktigt ännu är vad jag skall jobba med, men åtminstone vet jag att det skall vara något jag trivs att jobba med.
Det här är en väldigt kort sammanfattning av allt som jag tänkt, då jag har flera alternativ på hus, namn till barnen, bilar och bröllopsklänningar planerat både i huvudet och i datorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar