tisdag 5 november 2013

Vad skall jag skriva om?

Det står stilla nu, jag vet inte alls vad jag skall skriva om. Vissa dagar är jag bara hemma och gör ingenting. Och vissa dagar är jag och jobbar en stund. Nån dag är jag en vända till stan, men oftast är det inget intressant med det. Inte håller jag på med något heller som jag kan visa, då det jag håller på med skall bli en julklapp. Sen skall jag sticka ett par pippivantar till, då passformen inte blev den bästa på första paret.
Bildfronten är också ganska dålig just nu också. Jag tycker inte alls om övergångs perioden mellan höst och vintern. När alla gula löv har försvunnit vill jag ha ett snötäcke över marken. Just nu tycker jag bara att det är mörkt, grått och trist. Det blir mycket ljusare där ute när det kommer snö på marken.
Hoppas ni andra tycker bättre om vädret nu, än vad jag gör!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar