fredag 29 november 2013

Slutet på kamerabatteriet

Paniken som uppstår när kameran är heldöd när man tänkte börja fota är inte alls kul. Dessutom när det händer för andra gången den här veckan. Det är nog så att det blir att söka efter ett nytt batteri till kameran nu, som tur är kan jag ju ta några bilder tills batteriet är slut. Så som ni kanske har listat ut kommer det bli väldigt lite bilder som är fotade med min systemkamera den närmaste framtiden. Jag skall försöka ha ut det ur kameran när jag inte fotar och ha bara i det när jag fotar och se om det går att ta lite fler bilder då. Jag har ju min telefon med en 8 megapixel kamera, så nå bilder kommer nog upp. Nu när jag inte har några bilder att visa lägger jag upp en av mina favoritlåtar just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar