fredag 15 november 2013

En kväll på gravgården






Här är bilderna som jag tog i lördags vid gravgården och Kronoby kyrka. Det var ganska sent på kvällen, så stativet var såklart ett måste.
Nu hoppas jag på lite finare väder, så att jag kan gå ut med kameran. Jag har inte fotat just något annat än gravgården ännu i november. Det börjar ju bli usligt detta: 15 november, halva månaden har gått och det finns endast 170 bilder i november-mappen på datorn. Men jag har ju andra halvan av november kvar att ändra på den saken.
Hittills idag har jag inte gjort så mycket. Jag har ännu en förskräcklig hosta, så jag försöker ta det så lugnt som möjligt. Jag har suttit vid datorn och tittat på olika saker, men efter att jag bläddrade i en inredningstidning fick jag inspirationen till att rita ett hus. Om det blir bra eller dåligt vet jag inte ännu, för jag är bara på utsidan ännu och det är ju insidan som räknas. Kanske får ni se senare om det blir till en ritning.
Ha en fortsatt trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar