tisdag 5 november 2013

Dagens köp

Hade ett "möte" bokat i stan så var tvungen att åka dit. När jag ändå var där kunde jag inte hålla mig från att gå in i en butik för att se om de hade fått in Hallelujah moments jul, som jag har varit sugen på att köpa sen jag fick reda på att den skulle komma ut. I samma butik hittade jag en Munken & Kulan som jag aldrig hört tidigare. Om ni inte vet vad Munken & Kulan är, så är det bara att fråga av mig. Men det är en serie med berättelser. På en skiva är det två berättelser, de handlar om Munken & Kulan och i varje berättelser finns en bibeltext med. Jag tyckte om dem när jag var liten och tycker om dem fortfarande. De är väldigt värda att lyssna på. När jag hade betalat och gick ut kunde jag inte sluta le, jag vart så glad.
När jag kom hem tände jag en brasa i spisen, satte mig vid pianot och spelade ur min nya bok. Nu skall jag nog sätta på min nya skiva och sticka lite grann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar