torsdag 14 november 2013

Dålig uppdatering = sjuk

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering den senaste veckan, men jag har en förklaring. I torsdags när jag hade skrivit mitt senaste inlägg började det bränna i halsen och jag blev trött i huvudet. Jag bestämde mig att gå och sova tidigare då, så att jag kanske kunde sova bort förkylningen som var på väg. Men det blev raka motsatsen, jag kunde inte sova något alls. På fredag skulle jag hoppa in som vikarie i 4 timmar, så då jag inte hade nån feber utan bara hade sjuk hals och var trött så åkte jag och jobbade. På fredagskvällen kom febern, men jag vågade inte fara och sova tidigt då jag inte hade somnat så bra de senaste två nätterna. På lördagskvällen kände jag mig bättre, så jag åkte med pappa och lillasyster till gravgården för att tända ljus på faffas grav (jag hade med kameran så jag lägger upp bilder därifrån senare ikväll eller när jag hinner). På farsdag hade jag feber, hosta, snuva, var trött och hängig, så när resten av familjen åkte iväg för att fira moffa lämnade jag hemma och titta på tv. Så där låg jag i min ensamhet, men det var helt okej för det kom ju ishockey på tv. Sverige vann efter förlängning, men Finland vann ju hela cupen, så de gjorde ingenting. I måndags hade jag ännu lite stegring, men var fruktansvärt snuvig.
Under tiden jag har varit sjuk har jag tyckt att det är onödigt att starta datorn, för det jag har behövt se har jag kunnat se på telefonen. Så detta är den långa förklaringen varför jag inte har uppdaterat på en vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar