torsdag 21 november 2013

Månsken och stjärnfall

Igår när jag kom hem från stan funderade jag en stund på om jag skulle fara ut och fota månen eller inte. Jag kom fram till att det skadar ju inte något och börjar jag frysa så är det ju bara att gå in. När jag hade varit ute en liten stund och tagit några bilder på månen, så såg jag ett stjärnfall. Det gick ju så fort så jag hann inte medvetet få med det på bild, men när jag kom in igen så måste jag titta om jag hade fått det på bild före jag såg det.
Jag började med ett par stickasockor åt mig själv igår, så de har jag stickat lite på idag. Skaftet på första strumpan är nästan klart. En liten stund under dagen satt jag och paketerade in de första julklapparna. Annars har jag inte gjort så mycket intressant idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar