måndag 18 november 2013

Ett år!

Idag är det ett år sen jag började blogga, men det känns inte så länge sen. Jag bestämde mig ganska fort där för ett år sen att tänk om jag skulle börja blogga och så gjorde jag min blogg. Så grattis till bloggen som fyller ett år idag!
Det blev dålig uppdatering i helgen. I lördags höll jag på med en massa annat, som att rita hus och vara ute i garaget. Det är den tiden på året då kranstillverkningen är igång.
(Mobilbild)
Igår hade jag startat datorn på morgonen, men när den 15 minuter senare slog av pga strömavbrott så fick den vara avstängd resten av dagen och det var lika bra det då det blev strömavbrott lite från och till. Min dator är egentligen en bärbar dator, men då batteriet i den har blivit gammalt och inte håller mer än en sekund tycker jag att det är onödigt att ha i det. Jag har ju min Nokia lumia 800 som det skulle gå att blogga från men det är lite jobbigt att skriva mycket på den. Dessutom finns det ingen gratis-app så det går inte att sätta in några bilder. Men trots strömavbrotten och blåsten, så var det en bra helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar