onsdag 14 maj 2014

Knölsvan och jobb

 Nu kommer nästa dos med bilder. Dessa är också från början av maj när vi var till villan, när jag smög mig så nära knölsvanarna jag kunde och knäppte lite bilder. Men det var mattid för de så på många bilder har åtminstone en svan huvudet under vattnet. 
 Idag har jag varit och jobbat på dagis igen och jag börjar inse att det nog är antagligen det jag skall jobba med i framtiden. Iallafall kommer jag inte på något annat som jag vill jobba med. Får hoppas på att jag slipper in till endera barnledarutbildningen eller barnträdgårdslärarutbildningen. Nog skulle jag väl kunna kanske tänka mig något annat, men det är nog ett andrahandsval i såfall.
 Nu skall jag fara och fota lite bilder och sen skall jag åka iväg till stan, som vanligt.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar