torsdag 8 maj 2014

I fammos trädgård





Började ta tag i bilderna jag plockat ut för att lägga upp på bloggen. De var så många så för att underlätta delade jag upp bilderna i mappar. Så nu kanske de kommer komma upp på bloggen. Jag börjar med lite bilder jag tog vid fammos sista april. Hon har väldigt många olika blommor att fota i sin trädgård och jag tycker det är kul att gå runt där och knäppa lite bilder. Det är nog vår på riktigt nu och snart blir det förhoppningsvis sommar. Just nu väntar jag på att det skall komma löv på träden.
Idag har jag återhämtat mig från gårdagens inträdesförhör och gjort en del saker. Snart blir det nog att heja vidare Finlands bidrag i Eurovisionen till finalen. Jag tror vi har en chans att slippa vidare, för största delen av årets låtar suger. HEJA FINLAND!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar