fredag 31 januari 2014

Fredag nu igen

Då var det helg igen, vilket är skönt. Inte för att det har varit jobbigt under veckan, men det är mycket skönare under helgen. Har haft två sköna kvällar nu i rad, så får se hur det blir ikväll. På onsdagskvällen kom några tjejer hit från tjejgruppen och vi hade det super trevligt. Igår kväll var min kompis Emilia hit och hon hade tagit med Wii, så vi dansade i en och en halv timme och sen så pratade vi om lite allt möjligt.
Idag har jag fått elda i både pannan och i spisen, men vad gör man inte för att få lite värme i huset. Det var väldigt mysigt att spela piano också bredvid spisen. Nu skall jag börja med att mata av listan på saker jag vill få gjort under helgen, som att göra en fotokalender, göra klart fotoboken från min student, städa och virka en bra bit på filten.
Hoppas alla får en fin helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar