torsdag 2 januari 2014

2 januari

Ja egentligen har jag nog inte så mycket att skriva om denna dagen. Jag har mest gjort det gamla vanliga. En sak som jag inte gör varje dag fick jag gjort idag och det var att putsa upp kameran. Dessutom har jag flyttat över de sista bilderna från 2013 till externa hårddisken och raderat lite bilder, så det ryms nå nya bilder.
Många har ju skrivit vad de har för mål med 2014, så jag tänkte skriva mitt huvudsakliga mål detta år. Målet är nämligen det att köpa en ny kamera före sommaren. För min gamla kamera orkar jag inte med så länge till. Det går ganska bra nu på vintern när det ändå är så mörkt, grått och trist utan snö, så att min fotolust nästan är nere på noll. Men när våren kommer brukar den komma tillbaka, så då skulle det sitta fint med en ny kamera. Dessutom blir det två konfirmationer i släkten och så ryktas det om ett bröllop, så då skulle det vara extra kul med en fungerande kamera. Resten av mina mål för 2014 är det ingen vits att jag skriver upp för, det finns en risk att de inte kommer följas. Ett har jag redan brutit mot några gånger, skäms på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar