fredag 17 januari 2014

17 januari

Det blev en väldigt sen uppdatering idag. Inte vet jag var dagen har sprungit förbi, för jag har nog inte gjort något speciellt idag. En liten stund har jag nog suttit och virkat samtidigt som jag har tittat lite på datorn, men inte nån superlång stund. Förstås har det ju tagit några minuter per gång att springa till pannan och spisen för att fylla på med ved, samt att laga upp elden allra först. Värmen sjunker väldigt snabbt när det är så kallt som minus 20 grader.
När jag hade tänkt uppdatera tidigare idag, så blev det att gå ut i andra huset och slänga ihop några pizzor. Vi gräddade pizzorna i bakugnen och det blev väldigt gott. Sen blev det bara så att jag lämnade dit ut och lösa korsord tills jag blev så trött så jag tyckte det var dags att stiga upp ur soffan.
Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar