lördag 1 februari 2014

Första februari

Alltså vad snabbt första månaden av 2014 gick, fortsätter det i den här takten är det snart 2015. Januari blev väl helt okej, men några roliga kvällar med mina vänner och klassträff. Blir att försöka göra resten av året ännu bättre.
Den här dagen sprang också förbi väldigt snabbt, men största boven var nog att det tog en stund innan jag kom mig upp ur sängen. Sen så har dagen bestått av städning och andra trevliga och otrevliga saker. Dagens höjdpunkt var nog den underbart goda julskinkan, den var till och med godare än den vi hade på julafton. Fick för mig nu ikväll att spela Candy Crush saga (dom jag inte spelat på evigheter), så nu sitter jag och gör det samtidigt som jag äter glass med hjortron och popcorn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar