måndag 13 januari 2014

13 januari

Jag känner att jag har hunnit med väldigt mycket idag mot vad jag brukar. Jag började med att sticka upp och köra lillasyster till skolan. Sen satt jag framför datorn en stund och virkade på ett nytt projekt (jag skall visa sen). När jag var på väg ut genom dörren för att åka med en bok till en i gymnasiet, kom pappa hem på lunch sådär lagom passligt så jag inte behövde köra bilen ur garaget. Då jag kom hem igen åt jag lunch och virkade lite till framför datorn före jag åkte iväg och jobbade en stund. När jag skulle åka hem från jobbet fick jag PROBLEM, låset hade frusit så dörren inte gick att öppna. Efter att jag hade försökt i några minuter fick jag ringa åt pappa och fråga vad jag skulle göra, men inget funkade så han fick komma dit körande och hjälpa mig. Efter några försök och nästan en hel flaska låsolja fick vi upp passagerardörren, så jag kunde åka hem.
Sen jag kom hem har jag ätit middag, städat garaget och virkat som jag tänker fortsätta med nu.

2 kommentarer:

  1. Ede händ på Hondan tå Maria o ja fo ti Kokkola xD Bara förardöre o backdöre på förarsido gick upp å ja sko kör så maria fick kräka genom biln, tå vi sko fa från/kom till Kokkola var e lika men san tå vi kom hejm så gick såde passligt all dörna no upp. Jättestörand

    SvaraRadera
    Svar
    1. He e no liti störande tå e händer, men he var ju tur att vi kom oss hem!

      Radera