torsdag 13 februari 2014

Nya hårprodukter


I tisdags var jag till stan för att lämna in ett viktigt papper och eftersom lillasyster hade ett möte i stan, fick jag snällt vänta på henne. Jag passade på att vara och köpa nytt schampo och balsam till emotion, samt en Tangle Teezer. Schampot och balsamet har jag testat en gång, men tänker inte skriva ännu vad jag tycker om det då de flesta hårprodukterna inte fungerar som de skall efter första tvättningen i mitt hår (men om någon är nyfiken på hur jag tycker sen kan jag göra en uppdatering). Tangle Teezern tycker jag redan om, för jag köpte en till lillasyster i julklapp och testade den några gånger och tyckte den var så bra att jag ville ha en egen. Dessutom är den skonsammare mot håret när man borstar det när det ännu är blött, för det finns inga möjligheter att vänta på att mitt hår torkar före jag borstar det för då får det så mycket volym att det står rakt upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar