söndag 9 februari 2014

Cupcakes


Det blev lite dåligt med uppdateringarna nu igen. Men de två senaste dagarna har jag varit tröttare än vanligt, så jag har helt enkelt inte orkat skriva något. I fredags fick jag lust att baka cupcakes, men efter att ha dammsugit hela huset var jag så trött att jag inte orkade stå i köket.
Igår när jag steg upp följde jag med mamma och pappa till fammos. Så länge mamma, pappa och brorsan höll på där ute hjälpte jag fammo med att lägga in bilder på datorn och byta sängkläder.  När vi kom hem åt vi mat och sen började jag baka cupcakes. Den här gången blev det med chokladbotten, vanlig Philadelphiaost-frosting och chokladströssel. Gott blev det iallafall!
Hittills idag har jag inte gjort så mycket och tänker inte heller göra det. En liten stund tittade jag på tv när Finland tog sin första medalj i OS. Så jag säger grattis till silvret och hör av mig senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar