måndag 10 februari 2014

10 februari

Vad är det här för vinter egentligen, jag börjar bli väldigt trött på den iallafall. Varje gång det har kommit upp till 5 cm snö på marken har det börjat smälta bort. Ingen vanlig vinter.
Nu börjar det bli kväll igen och en del har jag nog fått gjort. Jag städa lite av skrivbordet, vek in lite kläder i klädskåpet och plockade om lite på en hylla. Det blev genast lite bättre, men lite mer städning borde nog mitt rum få ännu. Just nu fick jag färdigt inskrivit ett recept i mitt kommande recepthäfte (eller det är det nog redan för jag bakade ju det enda som fanns inskrivet i det i lördags). Det är ju bra att passa på när man bor hemma och alla bra recept finns i mammas recepthäften. Snart skall jag sätta mig vid tv:n och titta på familjen annorlunda.
Ha en fortsatt bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar