söndag 23 februari 2014

Veckan som gått

Det blev dålig uppdatering under veckan som gått, men det visste jag nästan att det skulle bli när kusinerna var på besök. På måndag var vi som jag tidigare skrev på bio, på tisdag gjorde jag inte så mycket eller jag kommer inte på vad jag gjorde. På onsdag kom kusinerna hit och äta och sen åkte de till simhallen med mina systrar. Jag var inte allas på simhumör så jag gick runt i stan och sprang på mina vänner. Sen blev det som vanligt att spendera resten av kvällen med tjejgruppen.
 På torsdag när mina systrar slutat skolan och jobbet åkte vi till fammos. Vi slängde i oss lite mat och så åkte nästan alla iväg till Kaustby för att åka slalom och snowboard utom jag och yngsta kusinen. Vi fick vänta på att pappa och storebrorsan skulle sluta jobbet. Det blev första gången jag åkte slalom i mitt liv och det var nog ganska så roligt. Vi klarade oss undan skador alla tio personer som var med fast lite öm i kroppen blev jag nog. Efteråt blev det glasskalas vid fammos och så fick vi säga adjö för denna gång. Jag hoppas vi ses snart igen!
 På fredag fick jag hoppa in som vikarie på ett dagis. Igår städade jag och var på ungdomssamling. Jag fick virkat klart filten som jag började på för lite över en månad sen (jag skall lägga upp bättre bilder sen nån gång). Och idag har jag inte gjort så mycket. Den här veckan var en av de bättre på länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar