onsdag 17 juli 2013

Mycket att göra?

Man kan ju undra om jag har mycket att göra när jag inte hinner uppdatera bloggen. En stor orsak kan ju vara det att både mamma och pappa har semester, så då hinner jag inte vara på datorn före de "tvingar" ut en. Nog skulle jag egentligen hunnit uppdatera igår, men då vi åkte till Kokkola på dagen så kunde jag ju inte göra det då. Sen blev det så att jag köpte en ny telefon åt mig så då tog det en stund att laga igång den och sen så blev det plötsligt kvällen.
Idag har vi grävt hål för plintar till utbyggnaden av vårt vedförråd, som vi skall bygga ännu i sommar. För en stund sen var jag till stan ett varv, för att handla lite nödvändiga saker.
När jag har gått igenom de 200 bilderna jag tog i söndags kommer några att komma på bloggen, men jag tror det tar tills imorgon. Sen kommer det nog kanske komma nån bild som är tagen med telefonen för några som jag tog idag blev ganska bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar