onsdag 24 juli 2013

Fåglar


 Nu har fågelungarna flyttat ur boet sitt. Jag hann iallafall ta några sista bilder på de, men det syntes att dom höll på att bli för stora för sitt bo. Nu behöver man iallafall inte störa föräldrarna mitt i matningen varje gång man skall gå ut.


Jag har också tagit bilder på andra fåglar, för man får ganska bra bilder genom fönstret när de sitter i syrenen.
Jag har nu haft huset för mig själv i en dag och skall ha det ända till söndag. Imorgon skall jag ha hit tre kompisar, så då skall jag försöka städa lite i mitt rum idag. Nu ligger det lite grejer överallt och jag tror att klädskåpet kommer få en ganska så stor städning då en del saker som inte skall vara där har hamnat dit vartefter. Sen så måste jag också till stan ett varv och köpa lite nödvändiga grejer.
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar