fredag 26 juli 2013

Mobilbilder + lite hjälp


 Hittade några mobilbilder som jag tänkte jag kunde visa tills jag har varit på någon fotopromenad. De här bilderna är alltså tagna med min Nokia lumia 820. Jag tycker det blir helt bra kvalité med den, men inte lika bra som med systemkameran såklart.

 Såhär långt plus ännu lite längre har vi hunnit med vårt byggprojekt. Vi har ännu spikat fast golv reglarna eller vad det nu heter.

 Tänkte snåla er med ännu en bild på den goda chokladtårtan som vi åt förra helgen när vi firade min moster. Och en bild på platsen vi var och simma på vid Pargas.
Sista bilden är från villan vi var till i onsdags. En trevlig kväll i bra gemenskap, jag hoppas på flera sådana dagar.
Jag tror jag har ett litet problem med bloggen, så jag behöver lite hjälp. Kan alla som läser detta inlägg trycka på gillaknappen här nedanför. Jag har nämligen en kompis som brukar använda de knapparna väldigt aktivt, men de syns inte att någon skulle ha gillat. För om det är så att de inte vill fungera så tar jag bort de. Eventuellt kan det vara min dator som bråkar för så kan det ofta vara.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar