tisdag 1 april 2014

Första april

Första april börjar ta slut och jag har klarat mig utan att bli lurad. Men jag tror nog det finns ganska många som har blivit lurade idag. När jag gick efter posten idag såg jag något som jag inte har sett tidigare i området där jag bor, så jag blev ganska förvånad. Jag hade med mig kameran för att fota en trana och några svanar, så jag har det på bild så ni får se sen. Jag fick en väldigt fin bild på svanarna idag och den är nog den bästa bilden jag hittills tagit på en svan, så det kommer också komma upp i framtiden.
Ikväll var jag på en länk och slog mina tidiga rekord på medelhastighet, så kan det gå när man har bråttom hem för att titta på tv och hinna duscha före det. Nu börjar det gå lättare under länken (min kondition var ganska dålig ett tag), men jag skall försöka fortsätta att slå mina rekord.
Hoppas ni hade ett bra början på första april och att ni inte blev allt för grundlurade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar