lördag 5 april 2014

20 ÅR!!! Presenter och bästa hårprodukterna


 Min dag började lite före nio med frukost på sängen och lite presenter. Av mamma och pappa fick jag två påslakanset med rosor och ränder på. Dessutom fick jag en muminmugg och en muminskål av en av de nyaste designerna (som passar väldigt bra åt mig som tycker om mörkblått). Under dagen har jag hunnit städa lite, bakat tårtbotten och lagat klart en chokladkaka med hjortron på. Jag kommer ta det ganska så lugnt i kväll, resten av familjen är borta för tillfället så jag har inget jag måste göra. Jag skulle ha kunnat fara med och tagit med mig kameran och gå och fota vid havet, men då det började snöslaska orkade jag inte.

Nu samtidigt tänkte jag visa er vad jag har köpt åt mig den senaste tiden, så vi kan säga att det är min födelsedagspresent av mig själv. För nån vecka sen hittade jag ett par solglasögon som inte ser hel knäppa ut på mig för under 10€, så de fick komma med mig hem. Nu borde jag bara ha något par till för ännu är inte något par på rätt ställe när man behöver dem. I onsdags köpte jag VÄRLDENS BÄSTA HÅRPRODUKTER, som jag snart har använt i ett år och som har hållit håret mycket friskare och topparna har inte blivit lika torra som de brukar bli ("krämen" lägger jag i topparna och sprayen lite högre men inte något i hårbotten). Sprayen började ta slut, så jag passade på att köpa nya då de hade hårvårdsrea vid emotion. Jag sparade nästan 20€ på hela köpet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar