söndag 30 mars 2014

Fungerande kamera!?

Bild ur arkivet

Goddag, gott folk! Jag tror jag skall komma med en bra nyhet. Kommer ni i håg i december att jag berättade att min kameran inte hade vett att uppföra sig som folk. Att den laddade ur batteriet om jag lämnade i det när jag inte fotade. Jag har ju ändå använt kameran, men jag har försökt ta ur batteriet direkt när jag fotat klart. För några dagar sen märkte jag att jag råkat glömma att ta ur batteriet och jag var rädd att det var urladdat, men det var det inte. Då hade jag redan haft i det i två dagar och sen dess har jag haft i det och det visar fortfarande att det skulle vara fulladdat.
Så nu har jag kanske (håller tummarna) en fungerande kamera igen. Dock är det fortfarande ett mysterium vad det var för fel. Sen kameran började bråka har jag putsat upp kameran och bytt minneskort, men inte vet jag om det har något med saken att göra. Kanske kameran bara ville bråka med mig lite grann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar