fredag 7 mars 2014

En stark längtan till våren


Efter att ha läst några personers fotobloggar, har jag fått väldigt stor längtan till våren. De är flera som har tagit bilder på vårbilder och lagt upp de på sin blogg. Här har vi ingen snö, men det är kallt och grått. Igår var till och med solen farm en stund på dagen.
Igår hann jag inte blogga. Jag var nästan hela dagen vid mommo och moffas. Jag hjälpte dem med att lägga in alla bilder från externa hårddisken till deras ganska nya dator. Och så visade jag åt mommo hur man gör en fotobok plus lite till. När jag kom hem hoppade jag i duschen och sen i sängen. Idag har jag hoppat in som vikarie igen på ett dagis och det var nog riktigt roligt. Nu skall jag fixa lillsyrrans hår och sen ska jag börja städa mitt rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar