onsdag 5 mars 2014

20-års kris?

I dag är det bara en månad kvar tills jag fyller 20. Så min tid som tonåring börjar så gott som att ta slut. Lite hemskt känns det allt och det finns lite saker som jag egentligen ville att skulle ske före jag fyller 20 som jag inte hunnit eller kunnat göra, men man hinner inte med allt här i världen. Det finns ju dessutom ganska mycket tid kvar att göra alla saker på, men då man har ett halvdåligt tålamod är det svårt att vänta.
En sak som jag måste göra den här sista månaden som tonåring är det svåraste för mig. Att välja vilka skolor jag skall söka till inför hösten. Ansökningarna skall lämnas in före första april och jag har ingen som helst aning vilka skolor jag ska söka till, så det blir mycket att tänka på de närmaste dagarna. Men iallafall skall jag försöka ta vara på mina sista dagar som nittonåring nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar