lördag 12 oktober 2013

De senaste dagarna

Det har blivit väldigt dålig uppdatering den här veckan. På onsdag hann jag inte, för då var jag och träffade bästa tjejerna. På torsdag gjorde jag inget speciellt, men jag orkade helt enkelt inte blogga. Det som dock hände var att systern kom hem från Hesa. Igår hann jag inte heller, då jag åkte iväg till stan på kvällen och hade dessutom inget vettigt att blogga om.
 Idag har jag varit igång hela dagen från det att jag vaknade. Jag började med att dammsuga huset och laga mat. Man blir lite lätt irriterad när man dammsuger, då man måste flytta sladden, för att den är en halv meter för kort eller så är huset en halv meter för långt. Sen har jag ståt några timmar vid vedmaskinen och lagat mat en gång till. Så nu är jag ganska så slut i rygg, armar och ben. Jag var ut och tog lite bilder idag mellan varven så de kommer kanske upp på bloggen imorgon.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar