tisdag 29 oktober 2013

Armband

 När det kommer till armband har jag svårt att hitta sådana jag tycker om. Jag har också väldigt smala armleder så de flesta pärlarmband som finns att köpa känns som om de ska falla av. Nomination-armbandet är det som jag har använt mest, då det går att lägga till och ta bort bitar. Det fick jag när jag blev konfirmerad och efter det har jag fått och köpt några bitar till.
 I somras då vi var till Åland hittade jag ett armband på båten, som är lagom stort åt mig då jag lägger det så kort som det går. Dessutom passar det till det mesta, så det blev ett bra köp.
 För nån dag sen började lillasyster laga lite smycken och eftersom jag inte hade använt mina pärlor på flera år, så gav jag de så hon fick använda av dem. Och av någon anledning fick jag lust att laga några armband åt mig själv, som är i rätt storlek och i mina färger.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar