söndag 24 augusti 2014

Usel uppdatering = Skolstart

Utsikten från mitt internatsrum.
Ja vad skall man riktigt säga om de senaste veckornas uppdatering. Den har varit rent ut sagt usel. Skolan började 13 augusti och det var riktigt roligt. Dagen efter flyttade jag in på internatet, vilket var superkul. Det är ju bara ett fel och det är att de inte har något trådlöst internet på internatet, så därför har det varit svårt att uppdatera. De har nog internet i skolan men dit orkar jag inte släppa min dator och på telefonen kan jag inte sätta in bilder, så då skulle det bli så tråkiga inlägg. Men snart blir det ändring på det.
Det har varit väldigt många roliga stunder både i skolan och på internatet redan, så jag tror det kommer bli ett väldigt bra skolår. Och om allt går som planerat är jag barnledare efter tre år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar