måndag 4 augusti 2014

Helgen vid villan

 Jag tog en bloggpaus under helgen och åkte iväg till villan. Jag tog det lugnt och gjorde inte så mycket mer än fotograferade. Vi kom dit ganska sent på kvällen. Klockan hann nog bli åtta före vi kom fram och jag gjorde inte så mycket mera den dagen.





 På lördag åkte vi och hämtade upp lillasyster, som kom hem från ett läger. När vi kom tillbaka till villan drog pappa upp en gädda, men den fick simma vidare i havet för vi har ätit så många gäddor de senaste åren om man jämför med vad vi tidigare har gjort. 



 På kvällen grillade vi och bada bastu. Och att det skulle ta till 2 AUGUSTI före jag tog mitt första dopp trodde jag inte, men så blev det detta år. Och så avslutade vi det hela med kvälls gott i form av vattenmelon och chips. 






 På söndag morgon åkte vi iväg till Närpes där lillasyster hade tävlingar och det gick nog riktigt bra i båda grenarna. När tävlingarna var klara återvände vi till villan en stund.

Jag slappade i hängmattan, tittade upp i träden och hade det skönt, före vi åkte hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar