måndag 14 januari 2013

Året 2012 - del 3

SEPTEMBER 2012
Var på två födelsedagskalas och ett förlovningskalas. Hade skolfotografering och skrev finska, engelska och biologi studentproven. Och viktigaste av allt var nog att jag börja godisstrejk ;)

OKTOBER 2012
Vi fick höstlov och första snön kom. Och så tog jag igen mig efter studentskrivningarna.

NOVEMBER 2012
Var till Hesa på studieresa med bästa treorna. Vi fick våra ABI-tröjorna. Jag var ute en del i garaget och hjälpte till med kranstillverkningen. Köpte en del julklappar och övertalade föräldrarna att jag skulle få ett stjärnfilter till kameran som adventskalender.

DECEMBER 2012
Var på julmarknad och sälja dörrkransarna. Det var lillajul och självständighetsdag. Bakade pepparkakor och lussekatter. Var till Kärkkäinen och Kokkola för att shoppa. Var och tittade på när min kompis var tärna i stadens luciatåg. Fick jullov och hade en trevlig jul. Och sist men inte minst firade vi in det nya året.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar