onsdag 9 januari 2013

Året 2012 - del 1

 JANUARI 2012
Firade faffas 80 årsdag och fick vara med kusinerna. Gick i skolan och hade allmänt tråkigt! Nej, men inte var det så mycket som hände. Det intressantaste var väll att vi köpte en ny tv så vi slapp den gamla eller den blev flyttad i min lillasysters rum och sen i våras hamnade den i mitt rum.

 FEBRUARI 2012
Jag började i bilskolan och körde första gången i mitt liv med bil. Var med kompisar. Var på prao vid ett dagis. Kameran fick vila otroligt mycket, endast 52 bilder har jag från februari. Fick sportlov. Sen sista dagen i februari körde vi ner till Åbo...

 MARS 2012
... första mars blev det shopping vid Mylly i Åbo, före vi åkte mot Helsingfors. Plockade upp storasyster vid skolan och åkte och shoppade vid Jumbo. Andra mars körde vi till Helsingfors centrum, fick se en hel del. Tredje dagen åkte vi tillbaka mot Åbo, men fortsatte till Pargas och var där tills fjärde.
Jag var på några kalas och var med kompisar. Jag övningskörde och var på halkbanan.

 
 APRIL 2012
Fyllde 18 år på första påsklovs dagen. Hade några kalas. Fick körkortet. Hade en påskbrasa hemma på lindan. Var till villan och hugga ner några stora granar och passade på att elda upp riset. Var med kompisar. Fota åtta gånger mera än vad jag fota i februari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar