lördag 1 december 2012

Lilla jul!


Nu när det är lilla jul tänkte jag lägga in en bild på vad jag önskar mig till julklapp och man kan nog säga att jultomten måste vara rik om han skall ge mig allt detdär. Det som står högst upp på önskelistan är en Canon EOS 650d som jag knappast kommer få, men som man säger önska kostar ingenting. På andra plats kommer en ny dator (som jag knappast kommer få) för min börjar bli långsam och batteriet håller knappt en halvtimme. En Canon EOS M vill jag också ha som en mindre kamera att ta med när man inte vill ha med sig sin stora systemkamera. Så önskar jag mig lite mera utrustning till min kamera bl.a  ett macroobjektiv, extra batteri, reflexskärm, lite fotoböcker. Pengar är ju oftast bra att ha.

Nu är julmarknaden över för i år och man kan nog säga att det gick bra. Imorgon lägger jag kanske in bilder på det julpynt jag fått upp och lite annat.
Hoppas ni har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar