onsdag 28 november 2012

Dagar som flyger iväg!

Jaa, vad skall man säga! De senaste dagarna har gått alltför snabbt. Måndag och tisdag gick som så att först var man i skolan, kom hem, åt mat, gick ut i garaget, gick in och laga läxor, ta det lungt och sen gå och sova.
Idag var jag till stan efter skolan, sökte bl.a knoppar till en byrå jag skall få och lite julklappar men hittade inte något. Fina knoppar hittade jag nog, men jag hade inte en tillräkligt tydlig bild i huvudet hur byrån ser ut så jag vågade inte köpa några idag, men nu vet jag ju vad som finns.
Försökte börja reda upp i rummet idag också men det stannade vid att jag hittade ett rådigt garnnystan som jag bara måste reda upp och nysta om. Blir kanske att ta ett andra försök imorgon med städningen, för på lördag när det är Lilla jul skall det vara ordning och reda i rummet och julbelysning i fönstret.
Nu är det dags för mig att gå och sova, Sov gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar