söndag 9 december 2012

Helgen

Man kan säga att jag har haft fullt upp denna helg. På fredag tog jag en lite större städning av rummet, så jag plockade upp av golvet och torkade damm av hyllorna för det behövdes. På kvällen tog jag det lite lugn och satte in foton i album och tittade på X factor.
På lördag satte vi oss i bilen för en shoppingtur till Kärkkäinen och Kokkola, så nu har jag nästan köpt färdigt alla julklappar för i år. Det jag fick hem åt mig själv var ett suddgummi och något som  jag får först på julafton. När vi kom hem paketerade jag och lillasyster in alla julklappar som hade blivit köpta under dagen.
Idag har vi varit till fammos och klä julgran m.m. Vi tog även hem byrån jag skall ha i mitt rum idag, lite småfix behövs före jag kan ta in den i rummet, nya knoppar och låsbrickor behöver köpas och en grov rengöring. Nu skall jag vara en stund till på datorn före de är dags att gå och sova.
Bilder får ni när jag har hunnit titta igenom vilka bilder jag vill visa er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar