tisdag 17 juni 2014

Ålandsresan - del 1







Nu är jag hemma från Åland och kommer sätta upp lite bilder de närmaste dagarna. Jag kom hem redan på söndagskvällen, men då var klockan så mycket att jag inte orkade blogga. Igår höll jag på att städa rummet, packa upp väskorna, plantera blommor och fixa en del annat. Nu till resan...
Lördagen 7 juni åkte vi till villan på eftermiddagen. Jag tog det lugnt och satt framför brasan, för ute var det kallt. Jag hann inte sitta så länge innan kusinerna dök upp vid villan och det blev lördagsgodis. Det är alltid roligt att träffa kusinerna igen, för jag hade inte sett de sen de hade sportlov. Vi proppade i oss en hel bunt godis  och sen blev det bastubad för kusinerna och de fick för sig att doppa sig. Sen sov vi en natt vid villan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar