torsdag 22 augusti 2013

Länk m.m.

För några timmar sedan kom jag hem från en lång länk på nästan 10km. Jag bestämde mig för att gå runt Lövö, då jag inte hade varit där på evigheter. Dock blev det kanske lite längre än jag egentligen skulle klara av utan att ligga halvdöd på golvet i två timmar efteråt. Det är iallafall bra att jag hade mina skor som jag fick i Haparanda, för de är väldigt bekväma mot vad de gamla jag hade.
Tidigare under veckan har jag varit väldigt dålig på att uppdatera bloggen. Jag har både inte orkat och haft en del för mig. På måndag var jag ett varv till PG för att se hur de hade det och ge några böcker åt en kompis. På tisdag och onsdag var jag till fammos och målade dörrar. Dessutom spenderade jag onsdagskvällen med några underbara tjejer. Idag har jag varit till stan med Emilia. Jag hittade några fina saker. Nu skall jag snart gå och sova, men först skall jag titta lite på datorn.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar