söndag 17 mars 2013

Kalas och studentskrivningar



Man kan ju minst sagt säga att jag har varit lite borta från bloggen under den senaste veckan, men jag har ju en bra anledning till det. Jag hade modersmålstudentskrivning på måndag och biologistudentskrivning på onsdag, sen när de två var över har jag läst på kommande veckans studentskrivningar.
Förra söndagen hade jag och lillasyster släktkalas. Det är ju nog ganska länge tills jag fyller, men vi kommer vara borta tre helger runt min födelsedag så det var lika bra att ha det med lillasyster. Jag lagade tårtan nästan helt själv, lillasyster hjälpte bara till lite med blommorna.
Imorgon blir det att räkna matte största delen av dagen, eftersom jag måste lämna in min MAOL och grafräknare på tisdag för kontroll, så efter det vet jag inte hur mycket jag kan och vill räkna.
Ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar