söndag 4 januari 2015

4.1.2015

Dagarna går så fort och jag hänger inte riktigt med. På fredagskvällen hade vi besök av moster och hennes familj. Jag fick leka kurragömma med mina kusiner och ha roligt. Igår tog jag det lugnt stora delar av dagen då det snöslaskade där ute. Senare under dagen fick jag ta och skotta snö, som tur var tog pappa traktor och skottade bort mycket med den. Annars skulle jag nog vara hel slut i kroppen idag, så tung snön var.
Idag steg jag upp först klockan tolv. Det börjar bli dags att vända dygnet till rätta, så man orkar upp till skolan på onsdag. Eftersom jag steg upp så sen har jag inte hunnit med så supermycket. Jag har bland annat suttit och stickat. Bara jag kommer mig upp nån dag så jag hinner fota så länge det är ljust skall ni få se en av de sista sakerna som blev klart under 2014. Nu hoppas jag att de sista dagarna av jullovet blir bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar